lørdag 6. oktober 2012

Høst tur i fantastisk omgivelser.

I dag leverte jeg Helma i barnehagen slik att jeg hadde god ti før jobb, da fikk jeg reist i stallen å ut å ri en kjapp tur før jeg skulle være på jobb.

Den turen gjorde utrolig godt får sjel og skrott.
De dagene jeg trenger å lufte tanker å meg selv er det ofte jeg låner hesten til ei i bygda å drar ut på ridetur, noen ganger varer dem en time andre fanger er jeg borte i 3. Det er utrolig godt å komme seg på heste

ryggen. Du får liksom følelsen av å være fri, i gallopp f.eks du følger bevegelsen til hesten, holder er gjevn rytme ... Her er noen bilder fra turen.. Ha en fin kvelld og god natt..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for en komentar, håper du vil følge med vidre på bloggen:) Ha en fortsatt fin dag!